אם גם אתם עד עכשיו ניסיתם לנקות את המשטח מלכלוך קשה שהצטבר עליו, ללא כל הצלחה, הגיע הזמן שתכירו שיטת ניקוי בשם ניקוי בקיטור.

באמצעות שיטה זו, מוזרמים בלחץ גבוה מים חמים על גבי המשטח. כך למעשה, ניתן להוציא לכלוך קשה שהצטבר עליו, כל זאת בצורה פשוטה ויעילה, על ידי שימוש במכונה ייעודית.

שיטת ניקוי בקיטור, מאפשרת לשמור על המשטח נקי ומבריק לאורך זמן, בלי הצורך לנקות אותו כל פעם מחדש מהלכלוך שהצטבר עליו.

על מנת שהניקוי יבוצע בצורה יסודית ומקצועית, כדאי ורצוי להיעזר בבעלי מקצוע, בעלי ניסיון בתחום. לא מומלץ לבצע את הניקוי בקיטור באופן עצמאי, היות שמכונות הקיטור הביתיות, אינן אפקטיביות כמו המכונות המתקדמות של בעלי המקצוע והחברות המתעסקים בתחום זה.

באמצעות ניקוי בקיטור ניתן לנקות משטחים כגון, אספלט, גרנוליט, אבן טבעית וכן סוככים, גגות, פרגולות וקירות מכל סוג.

כיום, יש המון חברות שמציעות שירות ניקוי בקיטור ולכן כאשר בוחרים חברה, יש לבחור חברה מקצועית ואמינה. מבחינת המחירים, המחיר הממוצע עבור שירות ניקוי בקיטור עשוי לנוע מכמה מאות עד אלפי שקלים, כל זאת בהתאם לפרמטרים כגון, סוג וגודל המשטח.

בפורומים רבים באינטרנט ניתן לקבל הערכה כללית לגבי המחירים שגובות חברות שמציעות את השירות וכן לקבל המלצות או ביקורות על חברות שמספקות שירות זה.

חברת סילטק מספקת שירותי ניקיון ואחזקה מתקדמים בהם גם ניקוי בקיטור. לחברה, צוות מוכשר ביותר של עובדים, שיבצעו את העבודה בצורה היסודית והמקצועית ביותר.

החברה מספקת את השירות למגזר הפרטי והעסקי. על מנת לקבל פרטים נוספים והצעת מחיר לגבי שירות ניקוי בקיטור ושירותים נוספים אחרים שהחברה מספקת, השאירו את פרטיכם בטופס יצירת קשר הנמצא באתר.

 

בחזרה לדף הבית