כל חברה מקצועית שמתעסקת בתחום של שירותי ניקיון ואחזקה, מציעה לכלל לקוחותיה שירות שטיפה בלחץ. מדובר על שירות פופולארי ביותר בקרב המגזר הפרטי והעסקי.

במסגרת השירות, מגיע צוות עובדים מוכשר ומיומן עם מכונת שטיפה בלחץ שמזרימה מים בלחץ גבוה מאוד. בזכות הפעולה הזאת, ניתן להסיר מן המשטח לכלוך קשה שהצטבר עליו, שאינו ניתן להסרה בשיטות ניקוי רגילות.

תהליך שטיפה בלחץ מומלץ לבצע אך ורק באמצעות בעל מקצוע. לא מומלץ לבצע תהליך זה ללא בעל מקצוע ובצורה עצמאית על ידי שימוש במכונת שטיפה בלחץ ביתית, היות שניתן לגרום נזק בלתי הפיך למשטח ובנוסף, להשאיר את המשטח עדיין מלוכלך ולא מבריק ונקי.

שירות שטיפה בלחץ עולה כמה מאות עד אלפי שקלים, הכל בהתאם לגודל המשטח וסוג המשטח. שטיפה בלחץ עשויה לקחת מספר שעות או מספר ימים. החברה מקצה צוות של עובדים, בהתאם לפרמטרים שונים הקשורים לגודל וסוג המשטח.

כמו בכל שירות שרוכשים, גם שירות שטיפה בלחץ, יש לרכוש מחברה מקצועית ואמינה בעלת ניסיון בתחום, שכן יש לא מעט חברות שעובדות בתחום ואינן מחזיקות צוות מקצועי ומוכשר לביצוע העבודה. המלצות על חברות, ניתן למצוא דרך פורומים שונים באינטרנט הקשורים לניקיון ואחזקה.

באותם הפורומים, ניתן גם לשאול לגבי טווח מחירים ממוצע שבדרך כלל לוקחים על שירות שטיפה בלחץ וכך לקבל מושג כלשהו לגבי המחיר שיש לשלם על שירות זה.

חברת סילטק פועלת בהצלחה מרובה וכבר שנים רבות בתחום שירותי ניקיון מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי. החברה מספקת שירות שטיפה בלחץ לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים.

למידע נוסף על שירות שטיפה בלחץ של חברת סילטק וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית על השירות, יש להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר הנמצא באתר.

 

בחזרה לדף הבית