בדרך כלל, על מנת לנקות משטחים מלכלוך שהצטבר עליהם, אנו משתמשים במים. אך מה קורה כאשר הלכלוך קשה ואינו ניתן להסרה על ידי מים? כאן ניתן להשתמש בשיטת ניקוי הנקראת ניקוי בקיטור.


כשמבצעים ניקוי בקיטור, מזרימים מים חמים או קרים בלחץ גבוה עם או בלי סבון וכימיקלים המיועדים לניקוי המשטח מהלכלוך שהצטבר עליו.


כיום, נמכרים בשוק לא מעט מכשירי ניקוי בקיטור, אך הם לא יעילים כמו מכשירי ניקוי בקיטור מתקדמים, בהם משתמשים בחברות המציעות שירותי ניקיון.


יתרה מזאת, כאשר מזמינים חברה לצורך ביצוע תהליך של ניקוי בקיטור, צוות מקצועי של עובדים מפעיל את הציוד והמכשור המיוחדים וכך המשטח מתנקה בצורה יסודית והוא נשאר מבריק ונקי לאורך זמן.


אם גם לכם יש משטחים מלוכלכים שלא ניתן לנקות אותם, תוך כדי שימוש באמצעי ניקוי סטנדרטים, הזמינו עוד היום את שירות ניקוי בקיטור של חברת סילטק.


שירות ניקוי בקיטור עשוי לעלות מאות עד אלפי שקלים, כל זאת כתלות בסוג וגודל המשטח. על כן, לפני הזמנת השירות, כדאי להתקשר לחברת סילטק ולהזמין בעל מקצוע, שיוכל להעריך בוודאות מה תהיה עלות השירות.


חברת סילטק ביצעה עד היום פרויקטים רבים בתחום הקשורים לניקוי בקיטור, אצל חברות, עסקים ולקוחות פרטיים. באתר החברה, ניתן לקרוא מאמרים רבים המסבירים על שירות ניקוי בקיטור.


צוות עובדי חברת סילטק הינו מיומן, מקצועי ובכל ניסיון רב בעבודות ניקוי כגון, ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ, ניקוי חלונות ועוד. לצוות העובדים, יש את המכשור המתקדם והחדיש ביותר, כך שלמשטח שלכם לא יגרמו שום נזקים והוא יישאר מבריק לאורך זמן ממושך.


למידע נוסף, השאירו פרטיכם בדף צור קשר הנמצא באתר או התקשרו ישירות לטלפון המופיע באתר ובקשו לקבל פרטים נוספים על השירות.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית