לכולנו חשוב שהחלונות שלנו יהיו נקיים וזה לא משנה אם מדובר על חלונות הבית הפרטי או המשרד שלנו. כאשר החלונות נקיים, ניתן להשקיף על הנוף מבחוץ ויש הרגשה טובה בבית או במבנה בו נמצאים.

 

ניקוי חלונות איכותי ומקצועי, ניתן לבצע על ידי חברה המתמחה במתן שירותי ניקיון. עובדי החברה, עוברים הכשרות יש להם ניסיון בכל הקשור לניקוי החלונות. ניסיון זה מתבטא בעבודה נכונה עם מכשור מתקדם ועם חומרי ניקוי שמיועדים במיוחד לניקוי החלונות.

 

ניקוי החלונות כולל הוצאה של לכלוך קשה להסרה וכזה שנדבק על החלונות ולא ירד מהם באמצעי ניקוי רגילים. הניקוי הוא יסודי ועמוק.

 

עובדי החברה, ינקו את החלונות מבפנים וגם מבחוץ. במידה ויש בעיה להגיע לחלונות מבחוץ, היות שהם גבוהים, עובדי החברה משתמשים בציוד הגבהה מיוחד, הכולל שימוש בבמות, מוטות טלסקופיים ושיטות סנפלינג שונות.

 

ניקוי חלונות עשוי להימשך מספר שעות, כל זאת כתלות במספר החלונות שיש למבנה וכן בגודל החלונות. עלות שירות ניקוי חלונות עשויה גם היא להשתנות בהתאם ולנוע ממאות ועד אלפי שקלים.

 

מה שכן, אם נבחר לעבוד עם חברה מקצועית בתחום הניקיון, נוכל להיות בטוחים וסמוכים, שהחלונות עברו ניקוי יסודי ומושלם והם יישארו נקיים לאורך זמן ממושך.

 

חברת סילטק הוקמה בשנת 1997 והיא מומחית בכל הקשור לסוגי ניקיון שונים. בנוסף, החברה גם משווקת ומוכרת ציוד וחומרים, לביצוע עבודות ניקוי מתקדמות. לסילטק, יש צוות מקצועי ביותר של עובדים, שינקה את החלונות בצורה הטובה ביותר, שרק ניתן.

 

סילטק עובדת עם המגזר הפרטי והעסקי כבר שנים רבות ומספקת שירותי ניקיון מתקדמים נוספים בהם, שטיפה בלחץ, ניקוי בקיטור וכן ניקוי ואחזקה של פאנלים סולאריים.

 

למידע נוסף על שירות ניקוי חלונות ושירותים נוספים, השאירו פרטיכם בדף צור קשר שבאתר.

 

לדף צור קשר

 

בחזרה לדף הבית