אם מחפשים במנועי החיפוש השונים את צמד המילים "ניקוי בקיטור", מקבלים לא מעט תוצאות המכילות מידע אודות מכשירי ניקוי בקיטור. מדובר בדרך כלל על מכשירים ביתיים שעלותם נעה ממאות עד אלפי שקלים, בהם יכול כל אחד להשתמש, ללא צורך בהדרכה מיוחדת.

 

מכשירים אלו אינם מקצועיים ולעולם לא יצליחו להגיע לרמת הניקיון הגבוהה, שמספקים מכשירי הניקוי המתקדמים והתעשייתיים, אותם בדרך כלל מחזיקות חברות המספקות שירותי ניקיון ואחזקה.

 

במידה ומעוניינים לנקות משטחים גדולים מלכלוך קשה שהצטבר עליהם, הרי שצריך מכשיר ניקוי בקיטור, שיהיה מספיק חזק ועם מפרט טכני גבוה. כל זאת, על מנת להוציא את הלכלוך הקשה מהמשטח, כך שבסוף תהליך הניקוי, המשטח יהיה נקי באופן הכי יסודי שרק אפשר.

 

מעבר לכך, צוות מקצועי של עובדים, יידע לעבוד עם מכשיר ניקוי קיטור כמו שצריך, שכן יש לו את הידע הנדרש והמתאים, שבזכותו התוצאות יהיו אפקטיביות ביותר.

 

לחברת סילטק, צוות מוכשר ומיומן של עובדים, שהינו בעל ניסיון וידע בכל הקשור לניקוי בקיטור. הצוות, משתמש במכונת קיטור מיוחדת, המזרימה מים חמים בלחץ גבוה על המשטח. כך נשטף כל הלכלוך הקשה והמשטח מתנקה ונותר מבריק.

 

עלות שירות ניקוי בקיטור, כמו גם שירותי ניקיון ואחזקה אחרים, עשוי להשתנות בהתאם לגודל המשטח שיש לנקות וכן סוג המשטח. באופן כללי, מדובר על עלות של כמה מאות עד אלפי שקלים.

 

ניקוי בקיטור יש לבצע כל תקופת זמן, הכל בהתאם לכמות הלכלוך המצטברת על המשטח. אם מדובר על צוות של מספר עובדים מוכשרים, שמבצע את עבודת הניקוי, התהליך עשוי להסתיים תוך מספר שעות.

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת על ניקוי בקיטור, השאירו פרטיכם בדף צור קשר ונציגי חברת סילטק, יחזרו אליכם עם כל הפרטים.

 

לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית