חברת סילטק, מספקת שירות ניקוי חלונות מקיף, הכולל ניקוי חלונות פנימיים, ניקוי חלונות חיצוניים וניקוי חלונות בגובה. לחברה, יש צוות מקצועי שהינו בעל כל ההכשרות הדרושות ועם הידע והכלים, על מנת לבצע את עבודת הניקוי בצורה המוצלחת והטובה ביותר.

 

שירות ניקוי חלונות בגובה של החברה, כולל את ניקוי החלונות מבחוץ ומבפנים. על מנת לנקות את החלונות מבחוץ, צוות החברה נעזר בשיטות כגון, סנפלינג, מוטות טלסקופיים, במות הרמה ועוד.

 

למעשה, על ידי שימוש בשיטות אלו, ניתן להגיע לחלונות הנמצאים בכל גובה, כל זאת בצורה פשוטה וקלה. ברגע, שיש גישה נוחה לחלונות, הניקוי הופך ליעיל ובעיקר ליסודי.

 

על מנת לנקות את החלונות מבפנים, הצוות נעזר במכשור מיוחד, כך שתהליך הניקוי, מבוצע על ידי התזת מים נקיים על החלון וניגוב החלון, על ידי פדים מיוחדים הנמצאים במכשיר. כך תהליך הניקוי מבוצע בצורה היסודית ביותר, מה שמותיר את החלונות, נקיים מאוד.

 

בדרך כלל, הביקוש לשירות ניקוי חלונות גבוה יותר בקרב עסקים וארגונים, הנמצאים בבנייני משרדים. אלו רוכשים את השירות על בסיס קבוע, זאת משום שרצוי שחלונות של משרדים, יהיו תמיד נקיים, היות שהחלונות הם שמקנים מראה ייצוגי ומכובד.

 

עלות שירות ניקוי חלונות בגובה, עשויה להסתכם בכמה מאות עד אלפי שקלים. פרמטר העלות נקבע על פי גובה החלונות באותו המבנה, גודל החלונות ועוד. ניקוי חלונות בגובה, להבדיל מניקוי חלונות סטנדרטי, הוא תהליך שרק צוות מקצועי בעל ההכשרות המתאימות יכול לבצע. מעבר לכך, בניקוי זה, מושקע זמן ושימוש במכונות מתקדמות ועל כן הוא גם יקר יותר מניקוי חלונות שאינם בגובה.

 

במידה ושירות ניקוי חלונות בגובה, עשוי להיות רלוונטי עבורכם, השאירו פרטיכם בדף צור קשר ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית על שירות זה.


לדף צור קשר

 

בחזרה לדף הבית