ניקוי חלונות הוא אחד מבין שירותי הניקוי המבוקשים ביותר בקרב בעלי עסקים וחברות. חלונות מהווים חלק נכבד ומשמעותי מהמראה הייצוגי של כל מבנה ועל כן, יש לדאוג שיהיו נקיים ומבריקים, בתדירות גבוהה.

כאשר רוכשים שירות ניקוי חלונות מחברה מקצועית המספקת שירותי ניקיון ואחזקה, מקבלים גם שירות ניקוי חלונות פנימי וגם חיצוני. הניקוי הפנימי, מבוצע על ידי מכשור ייעודי ובאמצעות חומרי ניקוי מיוחדים, כך שהחלונות יהיו מבריקים ביותר.

הניקוי החיצוני, דורש שימוש בציוד ומכשור מתקדמים יותר, היות שמדובר על עבודה בגובה. על כן, יש לא מעט חברות שהעובדים שלהם נעזרים בציוד כמו סנפלינג או מנוף, כל זאת על מנת להגיע לחלונות בצורה הכי טובה שרק אפשר.

מעבר לכך, ישנה גם שיטה בשם שיטת האוסמוזה. באמצעות שיטה זו, מבוצע תהליך הניקוי על ידי מוטות מתכווננים טלסקופיים וכך ניתן להגיע לכל אזור בחלונות החיצוניים.

בעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום ניקוי החלונות, יותירו את החלונות מבריקים ונקיים מכל הלכלוך והאבק שהצטברו עליהם. כך שהחלונות יישארו נקיים לאורך זמן.

שירות ניקוי חלונות, כמו גם שירות אחרים בתחום, כדאי ורצוי לרכוש מחברה מקצועית ואמינה. מבחינת המחירים, ישנו מחיר ממוצע המסתכם במאות עד אלפי שקלים על שירות זה.

המלצות לגבי חברות וכן מחירים מומלצים, ניתן למצוא בפורומים שונים העוסקים בתחום הניקיון והאחזקה.

חברת סילטק מספקת שירות ניקוי חלונות לכלל המגזרים – הפרטי, העסקי והציבורי. השירות מבוצע על ידי צוות עובדים המוסמך לביצוע העבודה. בחברת סילטק, העבודה מבוצעת בצורה איכותית וטובה ביותר ולשביעות רצון הלקוחות.

אם גם אתם מתעניינים בשירות ניקוי חלונות, השאירו את פרטיכם בטופס יצירת קשר באתר וצוות נציגי חברת סילטק יחזור אליכם עם כל הפרטים הדרושים.

 

בחזרה לדף הבית