ניקוי חלונות הוא אחד משירותי הניקיון והתחזוקה הנרכשים ביותר, בקרב המגזר הציבורי, העסקי והפרטי. ניתן להסביר זאת, על ידי כך שכל בעל מבנה – בין אם מדובר על בעלים של בית פרטי או על מנהל של עסק או ארגון, מעוניין שהחלונות של המבנה אותו הוא מחזיק, יהיו נקיים תמיד.

 

חלונות, בכל מבנה, הם החלק המשמעותי, התופס את העיניים. החלונות מקנים למבנה, מראה ייצוגי ולעיתים אפילו ייחודי. על כן, רצוי שהחלונות יהיו תמיד מבריקים.

 

ניקוי חלונות הוא שירות המותאם ללקוחות עסקיים ופרטיים. למעשה, כאשר מדובר על לקוחות פרטיים, הרבה מהם מעדיפים לנקות את החלונות בעצמם. זאת בתנאי שאכן ניתן להגיע לחלונות בצורה פשוטה וקלה. אך כאשר מדובר על חלונות הנמצאים בגובה, מתעוררת בעיה, כאשר באים לנקות אותם.

 

ניקוי חלונות בגובה, ניתן לבצע, רק אם יש הכשרה מיוחדת לכך, זאת משום שעניין זה, כרוך בשימוש במכשור המתאים, בבטיחות ובסיכונים הקשורים לעבודה בגובה.

 

מבחינת לקוחות עסקיים, ניתן לראות שאלו מעדיפים לרכוש את שירות ניקוי החלונות ולדעת שכל תקופת זמן, יש צוות מקצועי שינקה אותם בצורה יסודית, עם מכשור מתקדם וחומרי ניקוי מתאימים.

 

עלות שירות של ניקוי חלונות, עשויה להשתנות מחברה אחת לאחרת. בנוסף, ישנם גם פרמטרים נוספים שעשויים לייקר את העלות, כגון, מספר החלונות שבמבנה, גודל החלונות, גובה החלונות ועוד.

 

במידה ומדובר על חלונות הנמצאים בגובה, העלות מתייקרת, זאת משום שיש להשתמש בצוות שקיבל הכשרה לעבודה בגובה וכן במכשור וציוד מתאים.

 

חברת סילטק מספקת שירות ניקוי חלונות כבר שנים רבות. צוות החברה מוכשר, מיומן ומנוסה בעבודת ניקוי החלונות. כך שבסוף תהליך הניקוי, החלונות יוצאים מבריקים ונקיים ביותר.

 

מעוניינים בפרטים נוספים? השאירו פרטיכם בדף צור קשר.

 

לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית