לאורך כל השנים, העולם תמיד חיפש דרכים ירוקות וידידותיות להפיק אנרגיה. בשנים האחרונות, ניתן לראות שאחד מבין הרכיבים המרכזיים בהפקת אנרגיה ירוקה הוא כמובן הפאנלים הסולאריים.


מדובר על יחידות מיוחדות הקשורות בקשר טורי. כל יחידה כזו, מורכבת מסיליקון. הבחירה בסיליקון היא מצוינת ונכונה ביותר, זאת משום שאותו סיליקון הוא חומר מוליך למחצה, כך שבזכות תכונה זו, הוא קולט את אנרגיית השמש וכך, ללא שום פליטת חומרים מזהמים, מופקת אנרגיה חשמלית.


הסיליקון, הוא חומר המצוי בטבע בשפע ותהליך הפקתו אינו פוגע כלל בסביבה. מעבר לכך, יש לו כושר עמידות גבוה ביותר, כך שהוא עשוי להחזיק זמן ממושך. בזכות עובדה זו, אורך הפעילות של הפאנלים הסולאריים עשוי להגיע ל-25 שנה ויותר.


אם נחזור ליחידות המרכיבות את הפאנלים הסולאריים, נגלה שהן מוקפות ומכוסות בשכבה מבודדת של אלומיניום וזכוכית. כל זאת על מנת לשמור עליהם מפני נזקי הטבע.


כיום, עסקים וגם לקוחות פרטיים, מצאו שהתקנת פאנלים סולאריים היא משתלמת ביותר, זאת משום שאת אותו החשמל המופק מהפאנלים הסולאריים, ניתן למכור לחברת החשמל. אמנם, עלות המערכת איננה זולה, אך היא כן אטרקטיבית לטווח הארוך.   


חברת סילטק משווקת פאנלים סולאריים למגזר הפרטי והעסקי. יתרה מזאת, החברה גם מספקת שירות ניקוי ותחזוקה של הפאנלים הסולאריים. כך שבעל מקצוע שוטף את הפאנלים ומנקה אותם בצורה יסודית, מכל הלכלוך שהצטבר עליהם במהלך הזמן.


כידוע, ברגע שמצטברות כמויות גדולות של לכלוך על הפאנלים הסולאריים, הרי הדבר עשוי לפגום בתהליך הפקת האנרגיה. על כן, יש להיות כמה שיותר מודעים ולדאוג לתחזוקה שוטפת.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הפאנלים הסולאריים של חברת סילטק? השאירו פרטיכם בדף צור קשר ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים הדרושים.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית