ישנם לא מעט שיטות ניקיון, אך שיטת הניקיון המומלצת והיעילה ביותר עבור משטחים, היא כמובן שטיפה בלחץ. למעשה, מדובר על הזרמת מים בלחץ גבוה על ידי מכונת שטיפה ייעודית.

הזרמת המים על המשטח, היא שגורמת להסרת הלכלוך הקשה שהצטבר עליו. כל זאת, בצורה יעילה וללא כל פגיעה במשטח עצמו ותוך כדי הותרת המשטח נקי ומבריק.

על מנת לבצע שטיפה בלחץ, יש לעבור הכשרה לעבודה עם מכונת שטיפה בלחץ. על כן, אין לבצע את השטיפה בלחץ באופן עצמאי ורצוי לקחת אך ורק בעל מקצוע שמנוסה בתחום זה.

הפעלה של מכונת שטיפה בלחץ ללא הניסיון וההכשרה דרושים, עשויים רק לעשות נזק למשטח. נזק זה עשוי להיות בלתי הפיך ולהסתכם בעלויות תיקון של אלפי שקלים.

שירות שטיפה בלחץ מוצע על ידי חברות רבות המציעות שירותי ניקיון. לפני שבוחרים לרכוש את השירות מחברה מסוימת, כדאי לקרוא עליה ולראות אם אכן היא מקצועית ואמינה.

מבחינת המחירים, עלות שירות שטיפה בלחץ עשוי לנוע בין מאות עד אלפי שקלים. גם כאן, יש מקום להתחשב בפרמטרים כגון, גודל וסוג המשטח, שכן המחירים עשויים להשתנות בהתאם.

כיום, בעלי מקצוע רבים משלבים שטיפה בלחץ יחד עם ניקוי בקיטור, כל זאת על מנת להשיג תוצאות מקסימאליות ומושלמות. בתהליך ניקוי בקיטור המים הופכים לאדים, שמסוגלים לפרק את הלכלוך הקשה ועל כן יחד עם שטיפה בלחץ, ניתן להגיע לניקיון יסודי ומושלם.

שירות שטיפה בלחץ, ניתן להזמין מחברת סילטק. לחברה, צוות מקצועי ומיומן של עובדים, שיבצע את העבודה, בצורה היסודית והטובה ביותר, כך שהמשטח יהיה נקי ומבריק.

במידה ותרצו לקבל פרטים נוספים והצעת מחיר על שירות שטיפה בלחץ, היכנסו לדף יצירת קשר והשאירו פרטיכם באתר.

 

בחזרה לדף הבית