שטיפה בלחץ, היא שיטת ניקוי המבוצעת על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה. על מנת שתהליך הניקוי יהיה יסודי ומעמיק יותר, בדרך כלל משלבים את שטיפה בלחץ יחד עם ניקוי בקיטור.


למעשה, בזכות אדי הקיטור הנוצרים כתוצאה של הזרמת מים חמים בלחץ גבוה, ניתן לנקות את המשטח מלכלוך שקשה להסירו ושהצטבר במהלך הזמן על המשטח.


שטיפה בלחץ מבוצעת על ידי מכונה מתקדמת ומיוחדת. העובד המפעיל את המכונה, עובר הכשרה הכוללת מידע אודות השימוש במכונה, כיצד לעבוד איתה בצורה היעילה והטובה ביותר ואיך להגיע לתוצאות מקסימאליות בניקוי המשטח.


שירות שטיפה בלחץ הוא שירות די מבוקש בעיקר בסקטור הפרטי והעסקי. עלות השירות משתנה בהתאם לגודל המשטח, סוג המשטח וצוות העובדים שיש להקצות על מנת לנקות את המשטח.


בסקטור העסקי, ניתן לראות לא מעט מפעלים וחברות גדולות, שמזמינות את השירות. זאת על מנת לנקות משטחים שונים, שלא ניתן לנקות עם חומרי ניקוי סטנדרטיים, אלא שיש להשתמש במכונות חזקות ומתקדמות, על מנת לנקות את המשטח.


בסקטור הפרטי, שירות שטיפה בלחץ, עשוי להיות יעיל להסרת לכלוך שהצטבר לאחר שיפוץ או בנייה של בית. השירות חוסך זמן ובעיקר טרחה לבעלי המבנה. כך הם יודעים שהם מזמינים את השירות ומקבלים בסופו משטח מבריק ונקי.


שטיפה בלחץ מבצעים אחת לתקופת זמן ובמידה והצטברה כמות גדולה של לכלוך שמסרב לצאת. לא מומלץ לבצע שטיפה בלחץ בתדירות גבוהה, שכן הדבר עשוי לגרום נזק למשטח.

אם גם אתם מעוניינים בשירות שטיפה בלחץ, צוות העובדים של חברת סילטק ייתן לכם שירות מקצועי ואיכותי בתחום זה. על מנת לקבל פרטים נוספים על השירות, השאירו את פרטיכם בדף צור קשר ונציגי החברה יחזרו אליכם עם כל המידע הדרוש על שירות זה.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית