שטיפה בלחץ, היא תהליך שמבוצע על ידי בעלי מקצוע מתחום הניקיון והאחזקה. למעשה, מדובר על שיטה בה ניתן להסיר לכלוך קשה שהצטבר על משטחים שונים.


הסרת הלכלוך מבוצעת על ידי הזרמת מים קרים בלחץ גבוה על המשטח, כך שבזכות הזרם החזק, ניתן לסלק מן המשטח את כל הלכלוך שלא היה ניתן להסיר בשימוש בחומרי ניקוי סטנדרטים.


למעשה, יש גם שטיפה בלחץ המבוצעת על ידי הזרמת מים חמים, אך לתהליך זה, קוראים ניקוי בקיטור. לרוב, בעלי המקצוע משלבים הזרמת מים קרים והזרמת מים חמים.


הזרמת מים חמים, יוצרת אדים וכך ניתן לא רק להסיר את הלכלוך אלא גם לחטא את המשטח. כל זאת בצורה יעילה ובטוחה עבור המשטח, ללא כל פגיעה או נזק.


ההבדל בין שתי השיטות הוא ששימוש בהזרמת מים קרים, טוב עבור משטחים בהם הלכלוך לא נספג או נדבק למשטח ואילו שימוש במים חמים, מצוין ויעיל עבור משטחים בהם הלכלוך מסרב לצאת, כי הוא נספג או נדבק למשטח.


שטיפה בלחץ, רצוי לבצע רק על ידי בעל מקצוע, בעל ניסיון בתחום. יש לא מעט אנשי מקצוע, שאינם מיומנים או בעלי ניסיון בתחום והם עשויים לגרום נזק בלתי הפיך למשטח.


המלצות על בעלי מקצוע מוכשרים לביצוע עבודת שטיפה בלחץ, ניתן למצוא בפורומים שונים באינטרנט העוסקים בנושאים כגון, ניקיון ואחזקה.


הצוות של חברת סילטק מורכב מעובדים מקצועיים ביותר שעובדים עם מכשור חדיש ומתקדם ועד היום ביצע פרויקטים רבים הקשורים לניקיון ואחזקה לסקטור הפרטי והעסקי.


השאירו פרטיכם באתר ותוכלו לקבל הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית על שירות שטיפה בלחץ ושירותים נוספים שמציעה חברת סילטק כגון, ניקוי חלונות, ניקוי בקיטור, תחזוקה של פאנלים סולאריים ועוד.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית