תהליך שטיפה בלחץ מבוצע על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה. התהליך אפקטיבי עבור משטחים בהם הצטבר לכלכוך קשה וכתמים שאינם ניתנים להסרה על ידי שטיפה רגילה. שטיפה בלחץ מבוצעת על ידי מכונה מיוחדת, המסירה את הלכלוך, ללא שום בעיה.

כאשר מדובר על משטחים בהם נדרש להזיז חול או לכלוך שאינו דבוק או ספוג למשטח, אפשר להשתמש במכונת שטיפה בלחץ המזרימה מים קרים. כך, ניתן לשטוף את הלכלוך אל מחוץ למשטח בצורה יסודית.

יתרה מזאת, כאשר מדובר על משטחים בהם הצטבר לכלכוך שנדבק ונספג למשטח, אז יש כבר צורך בהזרמת מים חמים ומשתמשים במכשיר ניקוי בקיטור. אדי הקיטור הנפלטים מהמכשיר, מפרקים את הלכלוך ביעילות וכך הוא יוצא מחוץ למשטח.

מעבר לכך, ישנם משטחים שונים בהם נדרש להשתמש בשטיפה בלחץ וגם באמצעות תהליך של התזת חול. החול למעשה מגרד את הלכלוך מתוך המשטח ומוציא אותו החוצה.

בגלל העובדה שיש צורך להכיר את המשטח ולראות איזה סוג של שטיפה בלחץ מתאים עבורו, ההמלצה הרווחת היא להשתמש בבעלי מקצוע ולא לבצע תהליך שטיפה בלחץ בצורה עצמאית.

בעלי המקצוע הם שימליצו על סוג השטיפה בלחץ הנדרש עבור המשטח והם שיבואו עם הציוד המתאים לביצוע העבודה. מעבר לכך, ניקוי המשטח בצורה עצמאית עם מכונת שטיפה בלחץ, עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך למשטח וגם לניקוי שאינו יסודי במיוחד.

שירות שטיפה בלחץ עשוי לעלות כמה מאות עד אלפי שקלים, תלוי בגודל המשטח ובסוג השטיפה בלחץ הנדרשת לו. מה שכן, מומלץ ביותר לבצע את התהליך באמצעות חברה מקצועית בתחום.

חברה סילטק עובדת עם מפעלים, חברות, משרדים ועם לקוחות פרטיים. החברה מספקת שירותי ניקיון מתקדמים, המבוצעים על ידי צוות מקצועי של עובדים. למידע נוסף על שירות שטיפה בלחץ, היכנסו לאתר החברה.