חלונות בבתי דירות ובמשרדים, נוטים לצבור אבק ולכלוך. כאשר רוצים לנקות את החלונות הללו מבפנים, בדרך כלל אין בעיה. אך מה קורה כאשר רוצים לנקות את החלונות מבחוץ? על מנת לעשות זאת, יש להיעזר בצוותים מקצועיים של עובדים, שמוסמכים לעבוד בגובה ולנקות את החלונות מבחוץ.

על מנת לתת את הפתרון המושלם לניקוי חלונות חיצוניים שהינם בגובה, מציעה חברת סילטק ללקוחותיה את שירות ניקוי חלונות בגובה. במסגרת השירות, הלקוחות מקבלים צוות מקצועי ומיומן של עובדים, שינקה בצורה יסודית את החלונות הפנימיים והחיצוניים של המבנה.

ניקוי חלונות חיצוני, בדרך כלל מבוצע על ידי שימוש בשיטות כמו סנפלינג ומנוף. כך העובדים, יכולים להגיע לחלונות שנמצאים בגובה, בצורה בטיחותית ויעילה. מעבר לכך, כיום, יש שימוש בשיטת האוסמוזה, הכוללת שימוש במוטות טלסקופיים, על מנת להגיע לחלונות ולנקות אותם בצורה יסודית ביותר.

בנוסף למכשור המתקדם, הניקוי מבוצע עם חומרי ניקוי איכותיים, שיותירו את החלונות מבריקים ונקיים ביותר.

יש לזכור שניקוי חלונות חיצוני, עשוי להיות מסוכן לאנשים שאינם מוכשרים לביצוע העבודה הזו. על כן, אם גם אתם מעוניינים שהחלונות שלכם יהיו נקיים ומבריקים, הזמינו שירות ניקוי חלונות בגובה מחברה מקצועית, אמינה ועם ניסיון בתחום זה.

אל תסתכנו ותנסו לנקות את החלונות בעצמכם, היות שהדבר עשוי לגרום פגיעה בבטיחות שלכם. שירות ניקוי חלונות בגובה, עולה כמה מאות עד אלפי שקלים, כל זאת בהתאם למספר החלונות וגודל החלונות במבנה.

חברת סילטק היא חברה מקצועית, שפועלת כבר זמן רב בתחום של ניקוי החלונות. לחברה צוות עובדים מיומן ומוכשר לביצוע העבודה. אם גם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת ביותר ופרטים נוספים על השירות, השאירו פרטיכם בטופס יצירת קשר, הנמצא באתר.

 

בחזרה לדף הבית