חלונות נקיים ומבריקים, נותנים תחושה נעימה ומטופחת למשרד או לבית. אולם, לעיתים קרובות, לא ניתן לנקות באופן עצמאי את החלון מבחוץ, בשל הגובה. במקרים כאלו, נדרשת עזרה מקצועית של ניקוי חלונות בגובה.

 

מדוע צריך לנקות את החלונות מבחוץ? האם לא ניתן להסתפק בניקיון החלונות מבפנים? לא, משום שללא ניקיון יסודי של החלונות מבחוץ, יצטבר עליהם לכלוך ואבק, אשר מסכן את בריאותנו. כמו כן, החלק החיצוני של החלונות הוא למעשה המראה, התדמית של המשרד או הבית. חלונות מלוכלכים, משווים למקום מראה מוזנח ולא מטופל.

 

בשונה משיטות ניקיון אחרות, אשר ניתן לבצען באופן עצמאי, ניקוי חלונות בגובה היא מסוכנת מאוד עבור מי שאין לו את הידע, הניסיון וכל הציוד הנדרש. לכן, יש לפנות לחברת ניקיון מקצועית, המעסיקה צוות אשר קיבל הכשרה מלאה בניקוי חלונות בסנפלינג.

 

ניקוי חלונות בגובה, מתאים הן למשרדים והן לבתים פרטיים, אולם הלקוחות המרכזיים הם בנייני משרדים, בעלי קומות גבוהות, הזקוקים לשירות של ניקיון בסנפלינג באופן קבוע.

 

איך זה עובד? באמצעות שיטה זו, צוות הניקיון קשור לחבלים מגג הבניין והוא יורד אל החלונות באמצעות מנוף. כך ניתן להגיע לחלק החיצוני של החלונות ולנקות אותם באותה יסודיות שמנקים את החלונות בצד הפנימי שלהם. ניקוי החלונות בקומות הנמוכות של בניין המשרדים, נעשה מהקרקע, על ידי שימוש במוט.

 

ניקוי חלונות בגובה חייב להיעשות, כאמור, רק על ידי צוות מקצועי ומיומן ולכן, כאשר אתם פונים לחברת ניקיון לביצוע עבודה זו, וודאו כי יש לחברה את הרישיון המתאים, הציוד הדרוש וכי החברה מעניקה שירות טוב ומסור ללקוחותיה. כמו כן, כדאי תמיד לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות, כדי לקבל אינדיקציה על המחיר המקובל.

 

רוצים לקבל הצעת מחיר? השאירו את פרטיכם באתר האינטרנט של חברת הניקיון ונציג יצור עמכם קשר.

 

בחזרה לדף הבית