כיום מוצעות מגוון מכונות שטיפה בלחץ לשימוש פרטי, אך כל מי שבקיא בתחום, יודע שמדובר על מכונות שאינן עוצמתיות או חזקות מספיק, במיוחד כאשר נדרש לנקות משטחים גדולים או קירות מאבק ולכלוך קשה שהצטברו עליהם.


על כן, לרוב ההמלצה היא לקחת חברה המספקת שירות שטיפה בלחץ ולא להשקיע כסף במכונות שטיפה ביתיות, שלרוב גם ייתנו תוצאות ניקוי בינוניות ואף נמוכות.


מה שכן, אם לוקחים חברה, חשוב לוודא שהיא אכן מקצועית ואמינה ועם ניסיון בתחום. כל זאת, על מנת שהעבודה תצא איכותית וטובה.


עלות שירות שטיפה בלחץ, עשוי לנוע ממאות עד אלפי שקלים, כל זאת כמובן בהתאם לסוג המשטח וגודל המשטח. שטיפה בלחץ יכולה להיות יעילה עבור ניקוי משטחי בטון, גרנוליט, קירות ועוד.


שטיפה בלחץ לא מבצעים בתדירות גבוהה, שכן הדבר עשוי לגרום לפגיעה במשטח. מה שכן, במידה ויש לכם משטח עם לכלוך קשה שלא ניתן להסרה, רצוי לבצע שטיפה בלחץ, שתנקה את המשטח באופן יסודי, כך שהוא יהיה נקי ומבריק.


שירות שטיפה בלחץ יבוצע על ידי בעל מקצוע אחד או יותר, שיבצעו שימוש במכונת שטיפה בלחץ מתקדמת ועוצמתית, שתזרים מים קרים ו/או חמים בלחץ גבוה במיוחד, כך שהלכלוך ירד מהמשטח בצורה פשוטה ויעילה.


במידה וגם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על שירות שטיפה בלחץ של חברת סילטק ושירותי ניקוי נוספים, השאירו פרטיכם באתר. צוות נציגי החברה, יחזור אליכם עם הצעת מחיר שתהיה כדאית עבורכם.


לחברת סילטק, יש את כל המכשור המתקדם על מנת לנקות את המשטח שלכם ביסודיות ובמקצועיות. מעבר לכך, החברה מעסיקה עובדים מוכשרים, מיומנים ובעלי ניסיון, כך שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר, תוך כדי מתן שירות איכותי ובעיקר מקצועי.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית