חברת סילטק, מתמחה בניקוי חלונות בכל גובה והשירות ניתן לסקטור הפרטי והעסקי. צוות עובדי החברה, מוכשר ומיומן לביצוע עבודות בגובה ומצויד במכשור חדיש ומתקדם הכולל שימוש בשיטות סנפלינג, במות הרמה, פיגומים, מכונה לשטיפת חלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה ועוד.

 

ניקוי החלונות מבוצע באופן יסודי ומעמיק, כך שהחלונות נותרים נקיים גם מבחוץ וגם מבפנים. החלונות מנוקים על ידי חומרי ניקוי מתקדמים ובאמצעות ציוד חדיש, איתו ניתן להגיע לכל פינה בחלונות וכך להותיר אותם מבריקים ונקיים ביותר.

 

מעבר לכך, במידה ואין אפשרות לנקות את החלונות בסנפלינג, משתמשים בשיטת אוסמוזה הפוכה, באמצעותה ניתן לנקות את החלונות עד לגובה של 24 מטרים. בשיטה זו, ניתן להסיר אבק ואבנית שהצטברו על החלונות, כל זאת בזכות שימוש במכונה זו, המייצרת מים נקיים ללא אבנית, ברזל ומגנזיום.

 

שירות ניקוי חלונות רצוי לקחת מחברה מקצועית ואמינה, עם ניסיון בתחום. זאת משום, שאם לא יודעים לעבוד עם חומרי הניקוי והציוד המתאים, עשויים לגרום נזק בלתי הפיך לחלונות כגון, שריטות.

 

עלות שירות ניקוי חלונות, עשויה להסתכם במאות עד אלפי שקלים. כל זאת כמובן כפונקציה של גודל החלונות, מספר החלונות וגובה החלונות. במידה ומדובר על חלונות, שקשה להגיע אליהם, ויש צורך בשימוש בסנפלינג או במות הרמה, אזי העלות עשויה להתייקר.

 

בדרך כלל, שירות ניקוי חלונות בסקטור העסקי והציבורי, פופולארי ומבוקש יותר, זאת משום שהמראה הייצוגי של בניין משרדים או בתי עסק, חשוב עבור הרושם הכללי שנוצר על המקום ועל כן, כדאי דואגים בעלי העסקים והחברות, להשקיע המון כסף בשירותי ניקיון כגון, ניקוי חלונות.

 

לפרטים נוספים על שירות ניקוי חלונות ושירותי ניקיון מתקדמים נוספים שמספקת
חברת סילטק, חייגו: 052-3410600

 

לדף צור קשר

 

בחזרה לדף הבית