פאנלים סולאריים מהווים דרך מצוינת להפיק חשמל מאנרגיית השמש. הפאנלים הסולאריים מורכבים מיחידות בסיס, תאים שתפקידם לקלוט את אנרגיית השמש, העשויים מסיליקון.


הסיליקון נבחר משום עמידתו הגבוהה, העובדה שהוא מוליך למחצה וכן משום שהוא נמצא בשפע בטבע ותהליך הפקתו ידידותי ואינו פוגע כלל בסביבה. מעבר לכך, בזכות עמידותו, הפאנלים הסולאריים עשויים להחזיק לתקופת זמן של עד 25 שנה ויותר.


על מנת לשמור על תאים אלו מפני פגעי הטבע השונים, הם מכוסים בשכבה מבודדת של אלומיניום וסיליקון. כך, הם עשויים להחזיק זמן ממושך ולהיות פחות חשופים לנזקי הטבע.


למעשה, תהליך הפקת האנרגיה, נעשה ללא פליטה של חומרים מזהמים ובצורה ידידותית לסביבה. כך, שכל זמן שיש אור שמש, מתבצעת קליטה של אנרגיה, בה ניתן להשתמש כאנרגיה חשמלית.


בדרך כלל, חברות, עסקים ולקוחות פרטיים, המתקינים פאנלים סולאריים, צורכים את החשמל על ידי הפאנלים הסולאריים. חלקם גם מוכרים את החשמל לחברת החשמל ובכך מרווחים כסף.


אמנם רכישת הפאנלים הסולאריים איננה זולה, אך בהחלט ניתן להניב ממנה רווחים כלכלים לטווח הארוך.


המערכת, דורשת כמובן תחזוקה, שרצוי שתבוצע על ידי נותני שירותים בתחום, שכן מדובר על עבודה בגובה ויש להשתמש במכשור מיוחד, על מנת לנקות את הפאנלים הסולאריים מאבק ולכלוך שהצטברו עליהם במהלך הזמן.


כאשר אין תחזוקה מתאימה ונכונה, תפוקת המערכת עשויה להיפגע, שכן קליטת אנרגיית השמש, לא תהיה טובה ומספיק ועל כן גם התפוקה תהיה נמוכה.


חברת סילטק משווקת ומתקינה פאנלים סולאריים לסקטור הפרטי והעסקי. בנוסף, החברה גם מספקת שירות אחזקה לפאנלים הסולאריים, הכולל ניקוי יסודי, על ידי מכשור מתקדם וצוות עובדים מקצועי ומיומן.


אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים אודות מערכת הפאנלים הסולאריים של חברת סילטק, השאירו פרטיכם באתר.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית