פאנלים סולאריים הם קולטני אור, דרכם ניתן להפיק אנרגיה חשמלית, ללא שום פליטת חומרים מזהמים. התהליך נעשה על ידי שימוש באנרגיה המתקבלת מהאור, או במילים אחרות מהשמש.

אותם פאנלים סולאריים מורכבים מתאים הקשורים בקשר טורי ובשרשראות, היוצרים לוחות בגדלים שונים. כל תא או יחידה, בתוך באותו הלוח, מורכב מסיליקון. השימוש בסיליקון הוא בשל העובדה שהחומר הוא מוליך למחצה והוא למעשה קולט את אנרגיית השמש, בצורה יעילה וטובה.

יתרה מזאת, הסיליקון נבחר להיות החומר שממנו מורכב התא, היות שהסיליקון מצוי בשפע בכדור הארץ ותהליך הפקתו הוא פשוט ולא פוגע בסביבה. מלבד זאת, הסיליקון בעל אורך חיים ועמידות גבוהה ועל כן הוא משמש כחומר מצוין לפאנלים הסולאריים.

אותם תאי הסיליקון המותקנים על הפאנלים הסולאריים, מכוסים בשכבה מבודדת של אלומיניום וזכוכית, כל זאת על מנת לצור בידוד מקסימאלי מפגעי או נזקי הטבע וכן על מנת לשמור על תאי הסיליקון תקינים. זהו למעשה, ההרכב של הפאנלים הסולאריים.

כיום, ניתן למצוא פאנלים סולאריים על בנייני מגורים, משרדים, בתים פרטים ועוד. למעשה, כל לקוח פרטי או עסקי, עשוי להגדיר בפני החברה, את הצורך שלו בפאנלים סולאריים. כך שאם מדובר על לקוח פרטי שרוצה להתקין פאנלים סולאריים על גג הבית שלו, חברה שמייצרת פאנלים סולאריים, תתאים עבורו פאנלים סולאריים, בעלי יכולת נצילות משתנה, על פי צריכת החשמל.

חברת סילטק מספקת שירותי התקנה ותחזוקה של פאנלים סולאריים. החברה עובדת עם המגזר הפרטי והעסקי וביצעה עד היום פרויקטים רבים בתחום הפאנלים הסולאריים. לחברה, צוות עובדים מקצועי המיומן בעבודת התקנת הפאנלים הסולאריים וכן בתחזוקה השוטפת שלהם.

לקבלת פרטים נוספים אודות פאנלים סולאריים, עלויות, אחריות ועוד, מלאו את פרטיכם ונציגי חבת סילטק יחזרו אליכם.