עם העלייה במודעות בנושא איכות הסביבה והרצון להפיק אנרגיה ירוקה, התעורר הצורך, למצוא חלופות זולות להפקת אנרגיה. חלופות בהן יהיה אפשר להשתמש, ללא צורך בפליטת חומרים שמזהמים את הסביבה. בהתאם לכך, בשנים האחרונות, ניתן לשמוע רבות על הפאנלים הסולאריים.

הפאנלים הסולאריים בנויים כך שיוכלו להפיק אנרגיה על ידי שימוש באור השמש. התהליך מבוצע על ידי תאים המותקנים על גבי הפאנלים הסולאריים. אותם תאים מכילים קולטני אור. אלו עשויים מחומר בשם סיליקון. אותו  החומר, נחשב לחומר מוליך למחצה, מה שמאפשר את יצירת האנרגיה.

מעבר לכך, הסיליקון מצוי בשפע בעולם וניתן להפיק אותו בתהליך שאינו מזהם או פוגע בסביבה. יתרה מזאת, מדובר על חומר בעל כושר עמידות גבוה ביותר, כך שהוא יכול להחזיק זמן ממושך, ללא כל בעיה. מה שבהחלט עשוי להיות אפקטיבי כאשר הוא נמצא על הפאנלים הסולאריים, שכן הוא יוצר אורך חיים גבוה ביותר לפאנלים הסולאריים.

על מנת להגן ולשמור על אותם התאים, הם מכוסים באלומיניום ובזכוכית, כל זאת על מנת שלא יקרה להם נזק מפגעי הטבע השונים כגון, גשמים, שלגים וכו'.

בישראל, ישנן לא מעט חברות שמשווקות את הפאנלים הסולאריים. כמו בכל קנייה של מוצר, חשוב לראות שלחברה יש אכן ניסיון בתחום ושמלבד שירות של מכירת פאנלים סולאריים, היא נותנת גם שירותי אחזקה וניקיון של פאנלים סולאריים. היות שנדרשת אחזקה לפאנלים הסולאריים, זאת משום שיש לא מעט לכלוך שיכול להצטבר על הפאנלים הסולאריים ובכך לגרום לירידה בחשמל המיוצר באמצעותם.

חברת סילטק משווקת פאנלים סולאריים למגוון בתי עסק, משרדים, מפעלים ולקוחות פרטיים. החברה מספקת גם שירות של אחזקה וניקוי של פאנלים סולאריים. למידע נוסף, התקשרו או השאירו את פרטיכם באתר.