שירות שטיפה בלחץ הוא שירות פופולארי ומבוקש בקרב המגזר הפרטי והעסקי. את השירות, בדרך כלל, לוקחים מחברה המספקת שירותי ניקיון מתקדמים. באמצעות שטיפה בלחץ, ניתן לנקות משטחים גדולים ביעילות, תוך כדי הסרת כתמים קשים.

למעשה, לחץ המים החזק שמופעל על המשטח, מנקה בצורה אפקטיבית ויסודית את המשטח מלכלוך קשה שהצטבר עליו. תהליך שטיפה בלחץ יכול להתבצע באמצעות מים קרים, יחד עם זאת, במידה והלכלוך והכתמים הם קשים ולא ניתנים להסרה, אז מבוצע שימוש במים חמים מאוד, מה שנקרא ניקוי בקיטור.

שטיפה בלחץ באמצעות מים קרים תבוצע על משטחים, בהם אין לכלוך שמודבק או ספוג לרצפה. כך על ידי צוות אנשי מקצוע, אפשר להשתמש במכונת השטיפה בלחץ ולשטוף את המשטח בצורה יסודית, ללא כל בעיה. תהליך זה בדרך כלל לא לוקח הרבה זמן.

כאשר מדובר על שטיפה בלחץ באמצעות מים חמים, יש להשתמש במכונת קיטור, הפולטת אדי קיטור שמסירים את הלכלוך הקשה מן המשטח. אדי הקיטור למעשה, מפרקים את הלכלוך וכך פולטים אותו אל מחוץ המשטח, על ידי זרם מים.

בכל מקרה, כדאי לקחת שירות שטיפה בלחץ מחברה המתמחה בתחום ולא לבצע שטיפה בלחץ בצורה עצמאית. אמנם מכונות שטיפה בלחץ וניקוי בקיטור, נמכרות ברשתות השונות, אך אלו אינן אפקטיביות כמו המכונות בהן משתמשים חברות הניקיון. מעבר לכך, עקב שימוש לא נכון במכונות, עשויים לגרום נזק בלתי הפיך למשטח.

כך, אם לוקחים חברה מקצועית, אנשי המקצוע הם שיגידו ללקוח מהו סוג השטיפה שכדאי להם לקחת והם כמובן ישתמשו בציוד המתאים.

חברת סילטק מספקת שירותי ניקיון מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי. בין השירותים שהחברה מציעה, שירות שטיפה בלחץ, ניקוי בקיטור, ניקוי חלונות ועוד. למידע נוסף על שטיפה בלחץ של חברת סילטק