לניקיון הבית, חשיבות גדולה לאיכות חיינו. אנו יכולים להשקיע מחשבה וכסף בעיצוב הבית, אך אם לא נשמור על ניקיונו, לא נוכל ליהנות ממנו באמת. ניקיון הבית אינו שלם ללא ניקוי החלונות, המשווים לבית את המראה המטופח מבפנים ומבחוץ.

 

עבודות ניקיון הבית, כולל ניקיון חלונות, מתבצעות בדרך כלל על ידי בני הבית או על ידי עוזרת, המגיעה מדי שבוע, או לעיתים רחוקות יותר, כדי לנקות את ביתנו. אולם, כאשר חלונות הבית גבוהים, אנו זקוקים לחברת ניקיון מקצועית, אשר תנקה את החלונות בצורה יסודית מבפנים ומבחוץ. ישנן מספר שיטות לניקוי חלונות מקצועי, למשל, ניקוי חלונות בגובה או ניקוי בקיטור.

 

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות מושלם, הוא ניקוי מבפנים ומבחוץ. אולם, כאשר החלונות גבוהים, לא נוכל לנקות אותם מבחוץ בעצמנו, אלא עלינו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון, המתמחה בניקיון בגובה. במקרים בהם הגובה אינו רב, ניתן לנקות את החלון באמצעות מוט ארוך אותו מרטיבים במים וסבון. במקרים אחרים, יש צורך באיש צוות אשר יחובר לחבל מגג הבית, יורד אל החלון באמצעות מנוף וכך ינקה את החלון. שיטת הניקוי בגובה, נדרשת יותר, מטבע הדברים, בבנייני משרדים, מאשר בבתים פרטיים, אך ניתן לקבל שירות זה גם בבתים פרטיים ובנייני מגורים משותפים.

 

ניקוי בקיטור

ניקוי בקיטור מתאים לחלונות ולמשטחים נוספים כמו מרצפות. מכשיר הקיטור מתיז מים, ההופכים לאדים בזמן ההתזה ומנקים כל משטח ביסודיות. ניקוי בקיטור היא שיטה טבעית, המסירה גם את הכתמים הקשים ביותר, היא אקולוגית ואינה מכילה חומרים כימיים.

 

חברת ניקוי חלונות – כיצד בוחרים

ישנן לא מעט חברות המתמחות בניקיון מקצועי של הבית והמשרד. כיצד בוחרים אפוא את החברה המתאימה?

 

וותק: כדאי לפנות לחברה וותיקה, בעל שם בתחומה.

 

אמינות ואדיבות : פנו לחברה אמינה ומקצועית, אשר מתייחסת בכבוד ובאדיבות ללקוחותיה. התרשמו מסבלנותם של איש המכירות ואנשי השירות, בדקו מהי הזמינות של צוות הניקיון וכיו"ב.

 

עלות השירות: וודאו כי אתם מקבלים הצעת מחיר הוגנת, בטווח המחירים המקובל בתחום.

 

בחזרה לדף הבית