שטיפה בלחץ היא אחת משיטות הניקיון היעילות ביותר, המותירה את המשטח נקי ומבריק, ללא כל לכלכוך או כתם. זוהי שיטה ייחודית של הזרמת מים בלחץ גבוה ממכונת שטיפה גדולה, באמצעותה, ניתן לנקות כתמים ולכלוכים קשים שלא ניתן להסיר בשיטות אחרות. שטיפה בלחץ מתאימה למגוון של משטחים, כמו קירות, חיפויים ומרצפות. יתרונה הגדול הוא בהסרת כל אותם כתמים קשים, ביעילות רבה, כך שבמהרה מקבלים מראה נקי ומטופח.

 

האם ניתן לבצע שטיפה בלחץ באופן עצמאי? חד וחלק לא. מכונת שטיפה בלחץ, דורשת ידע ומיומנות. הפעלתה ללא הניסיון הדרוש, מסכנת את בטחון המשתמש ועלולה לגרום למשטח נזק בלתי הפיך. לכן, יש לקרוא לחברת ניקיון מקצועית לביצוע המשימה.

 

ניקוי בקיטור

לעיתים, שילוב בין שתי שיטות ניקיון, נותן לנו את התוצאה הטובה ביותר, אז אם אפשר להגיע למושלם, מדוע לא? ניקוי בקיטור נעשה באמצעות התזת מים ממכשיר הקיטור, אשר הופך את המים לאדים, בזמן ההתזה. אלו מפרקים בהצלחה את הלכלוך מן המשטח ומשאירים אותו מצוחצח ומבריק.

 

טיפים לבחירת חברת הניקיון

מעוניינים בשירות מקצועי של חברת ניקיון, אך מתלבטים לאיזו חברה לפנות? להלן שלושת הטיפים החשובים ביותר, אשר יסייעו לכם בבחירה הנכונה:

 

מאגר לקוחות רחב: אינדיקציה טובה למקצועיותה של חברת הניקיון, היא לקוחותיה. לכן, כדאי לפנות לחברה הנותנת שירות למוסדות וארגונים, לחברות פרטיות, לעסקים וכיו"ב.

 

הכשרה ובטיחות: מכשיר הניקיון של שטיפה בלחץ, כמו גם שאר המכשירים, דורש ידע ומיומנות, לשימוש בטוח ויעיל ולכן, חשוב לוודא כי החברה הכשירה את אנשי הצוות לעבוד על המכשירים וכן, מקפידה על נהלי בטיחות.

 

שירות טוב: אין די בכך כי אנשי החברה מיומנים, עליהם לתת שירות טוב ואיכותי ללקוח. יש בעיה, האם יש אל מי לפנות? האם מקבלים מענה מיידי, סבלני ויעיל? אלו הם פרמטרים מרכזיים לבחינת טיב השירות בחברה.

 

בחזרה לדף הבית