אם גם לכם יש משטח מלוכלך שלא ניתן לנקות אותו על ידי חומרי ניקוי סטנדרטיים, כנראה שאתם צריכים לרכוש שירות ניקוי בקיטור. למעשה, ניקוי בקיטור פועל על ידי הזרמת מים חמים בלחץ גבוה לעבר המשטח.

בגלל הלחץ הגבוה של המים, לכלוך שלא היה ניתן להסירו, עשוי להתנקות מהמשטח בקלות וללא כל מאמץ. כל זאת תודות למכונה ייעודית ומתקדמת המבצעת את תהליך הניקוי בקיטור.

שירות ניקוי בקיטור עשוי להגיע לאלפי שקלים. נתון זה עשוי להשתנות בהתאם לגודל וסוג המשטח. במידה ומדובר על משטח גדול, יש להקצות צוות עובדים גדול יותר ומספר מכונות ניקוי בקיטור ועל כן, העלות עשויה להיות גבוהה יותר. במידה ומדובר על משטח קטן יחסית, העלות עשויה להיות נמוכה יותר. את הנתונים הללו, יש לבדוק מול החברה, ממנה רוצים לרכוש את השרות.

למרות עלות השירות, כדאי ורצוי לקחת אך ורק בעל מקצוע שיבצע את הניקוי. לא כדאי לרכוש מכונת ניקוי בקיטור ולנסות לנקות את המשטח, היות שתהליך זה עשוי להיות לא אפקטיבי, זאת משום שאם רוצים ניקוי יסודי ומבריק, יש להצטייד במכונת קיטור גדולה וייעודית. עלותה של מכונה כזאת, עשויה להסתכם בהוצאה של אלפי עד עשרות אלפי שקלים.

יתרה מזאת, לבעל מקצוע, יש את ההכשרה המתאימה לעבוד עם מכונת קיטור מקצועית, כך שלא ייגרם שום נזק בלתי הפיך למשטח. על כן, כדאי ורצוי לשלם עבור השירות ולדעת שהעבודה מבוצעת על ידי איש מקצוע שהינו מנוסה בתחום.

חברת סילטק מספקת פתרונות ניקוי מתקדמים בהם, ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ, ניקוי חלונות ועוד. אם גם אתם רוצים לשמוע מידע נוסף על שירות ניקוי בקיטור ושירותים נוספים אחרים, השאירו את פרטיכם בדף יצירת קשר הנמצא באתר. 

 

בחזרה לדף הבית