בשנים האחרונות, הולכה וגדלה המודעות לשמירה על איכות הסביבה בכלל ולחשיבות של ניצול אנרגיה סולארית בפרט. אנרגיה סולארית היא מקור חלופי מצוין של אנרגיה המגיעה מהשמש. היתרון הגדול בה הוא שהיא אינה פולטת חומרים המזהמים את הסביבה שלנו ולכן, שימוש באנרגיה סולארית, תורם רבות לשמירה על איכות הסביבה.

 

השימוש באנרגיה סולארית נעשה באמצעות פאנלים סולאריים. בתוך הפאנלים מותקנים תאים המכילים קולטני אור המאפשרים את ניצול האנרגיה. הפאנלים מכוסים בזכוכית ו/או אלומיניום, בכדי שלא יינזקו ממזג האוויר. חשוב לציין, כי על מנת שניתן יהיה להשתמש בפאנלים הסולאריים  לאורך שנים, חשוב לשמור על ניקיונם ואחזקתם השוטפת, שאם לא, יכולת קליטת האנרגיה וניצולה לשימושים השונים, נפגע. 

 

לכן, כאשר רוכשים פאנלים סולאריים, כדאי לבצע את הרכישה, בחברה אשר מספקת גם שירותי אחזקה טובים, אשר ישמרו על התפוקה של הפאנלים. להלן מספר דגשים שחשוב לתת עליהם את הדעת, טרם רכישת פאנלים סולאריים:

 

ידע, מומחיות וניסיון :  וודאו כי לחברה אליה אתם פונים, יש את הידע והניסיון בתחום הפאנלים הסולאריים. זכרו כי אין המדובר בתחום הקיים שנים רבות בישראל, אלא בתחום חדש יחסית ולכן, אין להקל ראש בבדיקת המומחיות של החברה. יש לוודא כי לחברה, יש אכן את כל הציוד המקצועי הנדרש ואת אנשי הצוות המיומנים לשם ביצוע עבודות האחזקה של פאנלים סולאריים.

 

איכות השירות : מקצועיות מורכבת מידע ומשירות טוב. נסו לקבל המלצה על חברה מסוימת מקולגה, בני משפחה או חברים, אשר רכשו פאנלים סולאריים והם מרוצים מהשירות של החברה.

 

עלות הוגנת : וודאו כי הן מחיר הפאנלים עצמם והן עלות שירות  האחזקה, הוגנים, סבירים ועומדים בקנה אחד, עם רמת המחירים בשוק. אל תתפתו לרכוש פאנלים סולאריים יקרים מדי או זולים מדי. בצעו השוואת מחירים וראו מהו טווח המחירים המקובל.

 

בחזרה לדף הבית