פאנלים סולאריים מהווים חלק ממערכת סולארית, אותה ניתן להתקין על גבי גג של כל מבנה. לא חשוב אם המבנה משמש לצורך מגורים או כבניין משרדים, העיקר שיהיה מספיק מקום בגג, למיקום המערכת והתקנתה.


מעבר לכך, כמובן שמלבד מקום על הגג, רצוי גם סכום כספי לצורך רכישה, התקנה ותחזוקה של המערכת. מדובר על סכום כספי לא מבוטל, אך הוא בהחלט משתלם לטווח הארוך. היות שבסופו של דבר, בזכות המערכת, ניתן לייצר חשמל ובאמצעות כך להקטין את התשלומים לחברת החשמל.


בחשמל המיוצר, ניתן להשתמש וכן ניתן למכור אותו לחברת החשמל. כך שבכל מקרה, בעלי המערכת, זוכים לראות רווחים מסוימים משימוש בה.


המרכיבים הנכללים במערכת הסולארית הם:


פאנלים סולאריים – מדובר על לוחות זכוכית, עליהם מותקנים תאים פוטו-וולטאים. תאים אלו, קולטים את אנרגיית השמש וכך מייצרים את החשמל. הייצור מושפע ממספר גורמים בהם, איכות הפאנלים הסולאריים, משך זמן הקרנת השמש וכן הלכלוך עליהם. אם כל הגורמים הללו יהיו באיכות נמוכה ולא מתוחזקים כראוי, הרי שייצור החשמל עשוי להיפגע.


ממיר זרם/מתח – תפקידו של ממיר הזרם הוא לקבל את זרם החשמל המופק בפאנלים הסולאריים ולהמיר אותו לזרם חילופין. אותו הזרם, בו אנו משתמשים במערכת החשמל הארצית וכן במכשירי חשמל.


מונה חשמל – כל מערכת סולארית צריכה לכלול מונה חשמל. כל זאת על מנת שנוכל לעקוב אחר ייצור החשמל ונוכל לדעת כמה חשמל בדיוק ייצרה המערכת.


מערכת סולארית איכותית וטובה, עשויה להחזיק למעלה מ-20 שנה. הכל כמובן תלוי גם בתחזוקה מתאימה ונכונה וכן באיכות המערכת.


למידע נוסף על מערכות סולאריות של חברת סילטק, השאירו פרטיכם בדף צור קשר ונציגי החברה ישמחו לספר לכם על דגמי המערכות וכן לתת לכם מידע מקיף בנושא.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית