ישנן מספר שיטות לניקוי מקצועי ויסודי של הבית או המשרד, אחת מהן היא ניקוי בקיטור. היתרון המרכזי של שיטה זו, הוא בהסרת כתמים קשים במיוחד, כך שבאמצעותו, מקבלים משטח נקי ומבריק, ללא שום כתם.

 

האם ניקוי בקיטור פוגע במשטח?

לא, מדובר בשיטה יעילה ובטוחה מאוד השומרת על המשטח, אינה פוגעת בחומר ממנו הוא מיוצר, ואינה שורטת את המשטח. ניתן להשתמש בניקוי בקיטור על מגוון רב של משטחים כמו חלונות, מרצפות, ריפוד וכיו"ב. אולם, יש לציין כי ניקוי בקיטור דורש ידע ומיומנות מקצועית ולכן, אם הנכם מעוניינים בניקוי בשיטה זו, פנו אך ורק לחברה מקצועית ובעלת ניסיון.

 

למי מתאימה השיטה של ניקוי בקיטור?

שיטת ניקוי בקיטור, מתאימה הן לבתים פרטיים והן לעסקים. עברתם דירה והחלונות או המרצפות מלוכלכים? אל תשברו את הגב, הזמינו חברה מקצועית אשר תנקה במהירות עבורכם את כל המשטחים! כאשר יש כתם קשה ועקשן במיוחד, התזה ממוקדת של אדי מכשיר הקיטור, תסיר אותו מיד!

 

רוצים לרענן את מראה הקרמיקה במטבח או בחדר האמבטיה? ניקוי בקיטור הוא הפתרון עבורכם! בזמן קצר, תקבלו משטח מבריק, כחדש, בלי הוצאות מיותרות של שיפוץ או החלפת המשטח.

 

הריפוד בספות הסלון מלא בכתמים ולא הצלחתם להסירם? אל דאגה - פנו לייעוץ של חברת הניקיון, אשר תאבחן, האם ניתן יהיה להסיר את הכתמים הללו, באמצעות ניקוי בקיטור ולחדש לכם, בן רגע את מראה הסלון.

 

שירות של ניקיון מקצועי דרוש רבות גם בבתי עסק, משום שמשרד נקי או חנות נקייה, נותנים אווירה טובה ונעימה ויוצרים רושם אצל הלקוח או הספק, כי מדובר בעסק רציני ומקצועי. לכן, מרבית המשרדים והחנויות, שוכרים את שירותה של חברה אמינה, לביצוע ניקיון שבועי ואף יומי, של בית העסק. כאשר ישנם כתמים קשים, ישתמש צוות חברת הניקיון בשיטת ניקוי בקיטור, להשגת ניקיון מושלם!

 

בחזרה לדף הבית