רוצים ליהנות ממשרד נקי ומבריק? בוודאי! הרי כולנו רוצים לעבוד בסביבה נקייה ונעימה. הדרך הטובה ביותר לניקוי המשרד והבית, היא באמצעות ניקוי בקיטור. מכונת הקיטור, מכילה מים, אשר הופכים בזמן ההתזה לאדים. אלו מפרקים את הלכלוך מן המשטח ומשאירים אותו מצוחצח ומבריק.

 

ניקוי בקיטור מתאים הן לבתי עסק שונים: משרדים וחנויות והן לבתים פרטיים, בין אם מדובר בדירה בבית משותף או בבית קרקע פרטי.

 

יתרונות השיטה

ישנן אמנם לא מעט שיטות ניקיון מקצועיות, אך לשיטת הניקוי בקיטור יש 4 יתרונות עיקריים, אשר הופכים אותה לשיטת הניקיון הטובה ביותר:

 

שיטה טבעית: בשונה משיטות ניקוי אחרות המכילות חומרים כימיים, בלתי ידידותיים לסביבה, אדי הקיטור הם ללא חומרים כימיים ולכן, מדובר בשיטה טבעית, אקולוגית, השומרת על בריאות צוות הניקיון והלקוח.

 

שומרת על המשטח: מכונת הקיטור מנקה היטב כל משטח, מבריקה אותו וזאת ללא פגיעה במשטח עצמו, בצבע ובמרקם שלו.

 

מסירה כתמים קשים: ניקוי בקיטור היא השיטה הטובה ביותר להסרת לכלוך וכתמים עקשנים, כך שבאמצעותה, כל פינה תהיה נקייה ומבריקה. ניתן להשתמש בניקוי בקיטור, למגוון של משטחים כמו ריפוד, מרצפות, חלונות ועוד.

 

חסכונית : בשל יעילותה בניקוי משטחים, שיטת הניקוי בקיטור היא חסכונית מאוד בזמן ובכסף. אין צורך לשכור עוזרת או חברת ניקיון אשר ינקו במשך שעות את המשרד או את הבית, על מנת להסיר את הכתמים הקשים. באמצעות מכונת הקיטור, הניקיון מהיר והתוצאות מושלמות.

 

ערכות ביתיות

רוצים לנקות בעצמכם במכונת קיטור? אולי לרכוש לעוזרת הבית מכונה כזו? ישנן ערכות ביתיות לניקוי בקיטור, במחירים שונים, על פי הגודל והאיכות. אולם, למותר לציין כי לא ניתן להשוות בין ניקיון של מכונה ביתית, לבין ניקיון מקצועי של חברת ניקיון, המצוידת בכל המכשור המתאים לניקיון מושלם של הבית או המשרד.

 

בחזרה לדף הבית