ניקוי חלונות באופן שוטף, מאפשר כניסת אור לחדר וצפייה בנוף המשתקף מהחלון. שירות ניקוי חלונות ניתן גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. עבור לקוחות בעלי משרדים וחברות, יש חשיבות גבוהה ומשמעותית לשירות ניקוי חלונות, זאת משום שאם החלונות לא יהיו נקיים, הרי שהדבר עשוי לקלקל את הרושם הייצוגי שיהיה על המשרד או החברה.

כיום, פועלות לא מעט חברות המציעות שירות ניקוי חלונות, אך האם באמת כולן נותנות שירות מקצועי ואמין? את הנתון הזה, אפשר לבדוק דרך פורומים שונים העוסקים בניקיון. בפורומים אלו, ניתן לשאול לגבי חברה מסוימת וכך לדעת האם כדאי לרכוש את שירותיה או לא.

מעבר לכך, בפורומים ניתן גם לברר לגבי הצעות מחיר וכן לדעת לאיזה מחיר ממוצע לצפות, כאשר מחליטים לרכוש שירות ניקוי חלונות מחברה מסוימת.

ניקוי חלונות מקצועי יבוצע על ידי צוות של עובדים, שהינו מוכשר ובעל ניסיון בתחום. ניקוי חלונות יבוצע באמצעות מכשור מתקדם וחומרי ניקוי. השילוב בין החומרים למכשור המקצועי, הם אלו שיביאו לתוצאות יעילות ואיכותיות בתהליך ניקוי החלונות.

ניקוי חלונות עשוי להימשך מספר שעות, כל זאת כמובן בהתאם לגודל החלונות ומספר החלונות שיש במבנה.

בדרך כלל, כאשר מזמינים שירות ניקוי חלונות, השירות כולל את ניקוי החלונות מבחוץ וגם מבפנים. על מנת לנקות את החלונות מבחוץ, צוות העובדים ייעזר במנוף או סנפלינג. דרך נוספת, בה משתמשים לניקוי חלונות חיצוניים שהינם בגובה, היא שיטת האוסמוזה. באמצעות שיטה זו, משתמשים העובדים במוטות טלסקופיים וכן מנקים את החלונות בצורה אפקטיבית.

חברת סילטק, פועלת המון שנים בתחום ניקוי החלונות. לחברה, יש את המכשור המתקדם והחדשני ביותר לניקוי והברקת החלונות. למידע נוסף, השאירו פרטיכם בטופס יצירת קשר הנמצא באתר.

 

בחזרה לדף הבית