מאז ומתמיד, היה צורך בשירות ניקוי חלונות, היות והחלונות, עם הזמן, צוברים אבק, לכלוך, אבנית, שומנים ועוד. חברת סילטק עונה על צורך זה ומספקת שירותי ניקוי חלונות פנימיים וחיצוניים למגזר הפרטי והעסקי.

 

השירותים ניתנים על ידי צוות עובדים מיומן ומוכשר בביצוע עבודות ניקוי מתקדמות, ביניהם, ניקוי חלונות, ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ ועוד.

 

הצוות עובד עם מכשור מתקדם ועם שיטות ניקוי, באמצעותם ניתן להגיע לניקוי מקסימאלי והברקה של החלונות, לא משנה באיזה גובה הם ומה גודלם.

 

ניקוי חלונות מתחלק לשניים, כזה שדרכו ניתן להגיע אל החלונות בצורה פשוטה ויעילה וכזה שיש צורך בשימוש בשיטות שונות הכוללות, סנפלינג, במות הרמה, מוטות טלסקופיים ועוד.

 

ניקוי חלונות בגובה, בדרך כלל מבוצע על ידי שיטת הסנפלינג. כאן, גם נדרשת הסמכה והכשרה לעובדים ועל כן, לפני שמתחילים לעבוד עם חברה ולקחת את שירותיה בתחום, יש לבדוק שאכן העובדים מורשים לעבודה בגובה.

 

ניקוי חלונות בגובה כולל, קרצוף ושפשוף החלון בספוג, כל זאת על מנת להסיר שומנים ולכלוך שהצטברו עליהם. לשם כך, יש כמובן להשתמש בשיטת הסנפלינג.

 

לאחר מכן, ממשיכים את התהליך באמצעות להב מיוחד שאינו שורט את החלונות, כל זאת על מנת להסיר לכלוך קשה, כגון, שאריות בטון, סיליקון ועוד. השלב האחרון בניקוי חלונות הוא שלב הניגוב של החלונות והמסילות, כך שבסיום התהליך, מתקבלים חלונות נקיים ומבריקים.


שירות ניקוי חלונות בגובה, עשוי לעלות כמה אלפי שקלים, הכל בהתאם לגודל החלונות, מספר החלונות וכמובן הציוד בו משתמשים על מנת לנקות את החלונות.

 

חברת סילטק, דואגת לספק לקהל לקוחותיה, שירות ניקוי חלונות  בגובה, בתדירות ובהתאם לדרישות. סילטק מקפידה על מתן יחס אישי ועבודה מקצועית ואיכותית, בכל הקשור לשירות ניקוי חלונות ושירותים נוספים שמספקת החברה.

 

לפרטים נוספים על שירות ניקוי חלונות בגובה ושירותי ניקיון מתקדמים נוספים שמספקת
חברת סילטק, חייגו: 052-3410600

 

לדף צור קשר

 

בחזרה לדף הבית