שטיפה בלחץ היא שיטת ניקוי יעילה ביותר, עבור משטחים בהם הצטבר לכלוך קשה שאינו ניתן להסרה, על ידי מים וחומרי ניקוי סטנדרטיים. כאשר מבצעים שטיפה בלחץ, מוזרמים מים חמים או קרים בלחץ גבוה ביותר.


בזכות הלחץ המופעל על הלכלוך, הוא ניתן להסרה ונשטף מן המשטח. המים המוזרמים יכולים להיות חמים או קרים. במידה ואלו מים חמים, הפעולה נקראת ניקוי בקיטור. היות שאדי מים מסייעים בהוצאת הלכלוך מן המשטח.


יש לא מעט מכונות שטיפה בלחץ הנמכרות לסקטור הפרטי, אך יעילותן בהשוואה למכונות המתקדמות של חברות הניקיון, נמוכה מאוד. מעבר לכך, שימוש לא נכון במכונות אלו, עשוי להשאיר נזק בלתי הפיך למשטח.


אם מחליטים לבצע שטיפה בלחץ, כדאי לעשות זאת בצורה מסודרת ולהזמין חברה מקצועית ובעלת ניסיון בסוג ניקוי זה. חברה זו תשלח צוות עובדים שמוכשר לעבוד על מכונת שטיפה בלחץ שהינה מתקדמת ומקצועית וכך הניקוי יהיה יסודי והמשטח יהיה מבריק.


שטיפה בלחץ, יש לבצע בתדירות של אחת לחצי שנה – שנה, כל זאת כתלות בלכלוך שהצטבר על המשטח במהלך הזמן. לפני הזמנת עבודה של שטיפה בלחץ, כדאי לבקש מהחברה לשלוח בעל מקצוע שיעריך את זמן העבודה ואת העלות הכספית. כך אפשר לדעת לאיזה סכום לצפות ואף לבצע השוואת מחירים עם חברות אחרות.


המלצות ותלונות על חברות שמספקות את השירות, ניתן למצוא בפורומים שעוסקים בנושאים כגון ניקיון ואחזקה. יתרה מזאת, במידה ואין המלצה או תלונה על חברה מסוימת, אפשר להעלות שאלה ולשאול לגבי החברה והאם היה מקצועית ועם ניסיון בסוג ניקוי זה.


סילטק היא חברה מקצועית ואמינה הפועלת משנת 1997 ומתמחה בסוגי ניקיון שונים בהם, ניקוי בקיטור, שטיפה בלחץ ועוד. להזמנת השירות, התקשרו לטלפון המופיע באתר או השאירו פרטיכם בדף צור קשר.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית