ניקוי חלונות לא אמור להיות תהליך מורכב ומסובך, אך מה קורה כאשר החלונות נמצאים בגובה ולא ניתן להגיע אליהם ולנקות אותם מבחוץ? כאן מתחילה הבעיה ויש צורך להיעזר בחברה שתבצע את העבודה.


כיום, פועלות המון חברות המציעות שירותי ניקיון מתקדמים בהם גם שירות ניקוי חלונות בגובה. כאשר מזמינים חברה לביצוע העבודה, יש לדאוג שאכן מדובר על חברה מקצועית ואמינה, שיש לעובדיה הסמכות מיוחדות לעבודה בגובה. במידה ואין כאלה, עובדי החברה עשויים להיות בסכנה ממשית מבחינה בטיחותית.


 במידה ויש הסמכות, העובדים יכולים לעבוד בגובה וכך להגיע לחלונות, כל זאת באמצעים כגון, במות הרמה, מוטות טלסקופיים ושימוש בשיטות סנפלינג. אלו יעזרו להם לנקות את החלונות במקצועיות וביסודיות.


עלות שירות ניקוי חלונות בגובה, עשוי להיות יקר יותר משירות ניקוי חלונות שאינם בגובה. זאת משום שיש צורך במכשור מיוחד וגם לצורך תהליך זה, על החברה להשתמש רק בעובדים שעברו הכשרה בתחום. העלות עשויה לנוע ממאות עד אלפי שקלים, גם כאן, המחיר משתנה בהתאם לגודל החלונות ומספר החלונות.


תהליך ניקוי חלונות בגובה, יסיר את הלכלוך הקשה שהצטבר על החלונות במהלך הזמן וכך בסוף התהליך, החלונות יהיו מבריקים ונקיים וגם יישארו ככה לאורך זמן.


עובדי חברת סילטק, הינם בעלי הכשרות לעבודה בגובה ועל כן החברה מפעילה את שירות ניקוי חלונות בגובה כבר שנים רבות ומספקת אותו לסקטור הפרטי והעסקי. לחברה ציוד מתקדם וחדיש לניקוי החלונות ועל כן העבודה יוצאת איכותית ומושלמת.


למידע נוסף על שירות ניקוי חלונות של חברת סילטק ולשירותי ניקיון נוספים בהם, שטיפה בלחץ, ניקוי בקיטור ועוד, השאירו פרטיכם בדף צור קשר או התקשרו לטלפון המופיע באתר ותוכלו לקבל פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית על השירותים.


לדף צור קשר


בחזרה לדף הבית